emiliamedstorte

Alla inlägg under november 2011

Av Emilia Olsen - 27 november 2011 13:45

Jag är inte mycket till världen, men världen är mycket för mig. jag har ett eget liv och det tänker jag inte kasta bort, jag tänker göra precis så som jag vill och strunta i om andra inte accepterar det, för det är inte mitt problem. tyck att jag är knäpp, tänk om jag är det då? men inget är rätt eller fel i världen, den som sticker ut är ofta mindre uppskattad, det är väl ingen som har gjort en mall för hur en människa ska tänka, vara, klä sig, prata, leva? Livet har en mening, och man ska göra vad man vill med det. Det som man alltid velat göra, det som man alltid velat bli, men struntat i det för att passa in med alla andra. Men det finns inget passa in, ingen passar in hos dom andra, för alla är olika. Jag vill bara vara jag, för jag mår så himla mycket bättre då.

Av Emilia Olsen - 26 november 2011 22:29

Jag är så himla trött, och sleten. Usch! Och ont i ryggen har jag, vilket inte är så konstigt för jag sov på bäddsoffan inatt, utan madrass! Jag skulle göra vad som helst för lite massage. Febrig är jag också. På förmiddan har jag lekt med busRobin, och nu har jag nyss kommit hem från Linnea. Vi skrattade och hade jätteroligt tillsammans med hennes bror och hans kompis. En jättemysig kväll, allting är faktiskt inte så hemskt jämt. Det börjar bli bättre nu, det som behövs är tid. På tal om tid så behöver jag tid att sova på, så jag säger godnatt.


Godnatt! :)

Av Emilia Olsen - 25 november 2011 23:00

Ja hej ja, klockan är 23.00 och jag ligger vaken och bloggar. Min kompanjon somnade för en timme sen och han vaknar inte i första taget. Så för att för lite mer space bäddade jag ner mig i bäddsoffan istället. Imorgon ska jag sova, länge! Jag gjorde min sista praodag idag efter två veckor, det började bli lite tjatigt. Eftersom jag är "n00b" (som en del säger) på att blogga så lägger jag ut det här och nördar lite design istället. Inte för jag tror att någon vill läsa min blogg då men...

Ha det så länge, godnatt!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej, jag är Emilia. Jag är stark, jag är smart, jag är snygg, jag är underbar. Och så är det! Läs min blogg som handlar om mina tankar, mina handlingar och mitt liv!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<<
November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards