emiliamedstorte

Alla inlägg under april 2012

Av Emilia Olsen - 23 april 2012 20:07







Jag finns

Min åsikt räknas

Jag är värdefull

Jag spelar roll

Folk tycker om mig

Jag är vacker

Jag är saknad

Det finns ingen som jag









Nu kör vi!


Av Emilia Olsen - 4 april 2012 16:07

Var inte i skolan idag, allting bara rasar. Fy fan vad jag mår dåligt! Jag drömmer hemska drömmar och har svårt att sova, inatt vaknade jag mitt i natten för jag hade tydligen blivit matförgiftad också. Jag skakar i varenda fucking rörelse jag gör och kinderna förvandlas till vattenfall. Det var droppen, nu är det fan nog. Nu orkar jag inte mer och jag tänker inte ge det en chans heller. Det här är inte bra, det är inte nyttigt heller. Det är inte så jävla kul att bli lämnad för något nytt och bättre, jag pallar det inte längre jag blir helt knäckt. Och det är ingen idé att jag säger nåt heller för vad jag än säger så är det fel eller så har någon annan rätt, jag har ju aldrig rätt, jag kan ju ingenting.. Man kanske kan tycka att "gud vad hon överdriver" men vet ni hur jävla jobbigt det är att vara jag?! Jag känner mig som en utspelad gammal låt, "äh skit i mig liksom, jag är så dålig" Jag har tagit min fula dumma mobil som gör mig galen och slängt in den i en gammal låda, och jag orkar inte prata om det här och försöka förklara för folk som aldrig förstår. Inte ens du gör det.


Det känns som om jag tolkas "gammal och tråkig men jag har henne i fickan och tar upp henne när jag behöver henne, jag vet att hon är där."

Jag kanske inte vill sitta i den där jävla fickan och vänta på att bli uppplockad, och ändå inte göra någonting. Och vad gör man med mig? Ingenting är ju bra med mig och det högsta jag kan komma till är "medelmåtta". Jag har varit arg länge men nu är jag BARA  ledsen, ingenting är värt någonting längre. Du kan flytta på mig vart du än vill i hela världen men jag kommer att må lika dåligt ändå.


Det här skrev jag INTE för att få uppmärksamhet eller för att jag vill ha folk som bryr sig, det här skrev jag för att det är jag just nu.


Det var allt, ha en bra dag på er..

Av Emilia Olsen - 1 april 2012 20:36

Hej på er!

Det här är andra inlägget jag skriver idag, jag har faktiskt redan gjort ett som redan skulle ha legat ute.

Datorn dog och det var bara att börja om.. Så nu är jag irriterad och trött eftersom jag har åkt buss i tre timmar också. Jag har varit i Hallstahammar och lekt med Julia och Amanda.

Hallstahammar ligger ungefär 20 minuter ifrån Västerås så vi var där och investerade lite kläder. Jag tänkte att jag skulle lägga upp lite bilder på det jag fick med hem och sen så blir det en video.


Så. Det här köpte jag..


En kavaj

 



Skinnshorts



Jeans

   



Och en top


Jodå jag är nöjd, men jag vill ha meeer!

Nästa gång tror jag att det är vita converse som gäller.



Och så en random video, spread the love!


I love you!


Haha, det borde finnas fler människor som honom.

Det var inte så mycket mer, ha en fortsatt bra kväll på er! 

Presentation


Hej, jag är Emilia. Jag är stark, jag är smart, jag är snygg, jag är underbar. Och så är det! Läs min blogg som handlar om mina tankar, mina handlingar och mitt liv!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards