emiliamedstorte

Direktlänk till inlägg 27 juli 2012

Grattis på födelsedagen!

Av Emilia Olsen - 27 juli 2012 00:03

Hej på er!

Idag är ingen vanlig dag. Idag är en speciell dag, för idag är födelsedagen till en väldigt speciell person.

 

Ärligt talat så vet jag inte riktigt var jag ska börja. Du var min allra första vän. Du var den allra första personen som fick mig känna trygghet och kärlek av någon som inte var ur min familj. Vi har alltid kommit bra överens du och jag, och har aldrig haft något större bekymmer med vår vänskap. Vi har snart gått i skolan tillsammans i 10 år, + två 2 år på dagis. Du ställer alltid upp. Du är omtänksam och hjälpsam, och också så fruktansvärt smart. Du lever ditt liv och jag får alltid en positiv inställning av dig, och när jag behövt någon axel att gråta ut mot så har du alltid varit där. Du har stått ut med mitt tjat och mina problem, och du har alltid ställt upp och pratat med mig om dem. Du är en av de personerna som har gjort mitt liv värt att leva, genom att bara finnas till.


 

Du är underbar just för att du är du och jag ser upp till dig. Jag är också ganska förvånad för jag hade verkligen ingen aning om att man kunde ha så roligt som du och jag har haft under de här 12 åren!


 


För några månader sen så kanske vi hade det lite svackigt med vår vänskap, jag började bli deprimerad och vår relation hängde inte riktigt med. Men vi är påväg tillbaks nu igen, och det är jag så otroligt glad över för jag vet att jag skulle inte klara mig utan dig.

 

Du finns där för mig nu lika mycket som alltid, och jag uppskattar allt du har gjort för mig och att du är min vän. Du är min bästa vän, du är den som jag bara kan "va" med utan att allt är komplicerat. Jag älskar dig.


Så grattis på födelsedagen älskade vän, du är värd hela världen!


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emilia Olsen - 17 juli 2013 20:42


 

...

Av Emilia Olsen - 11 mars 2013 02:00

Överallt över hela facebook och överallt utanför facebook så är det bestämt hur tjejer ska vara. Det ställs säkert liknande krav på killar också och jag säger inte att det är mer rätt, men eftersom jag själv är tjej så hänger jag upp mig lite extra p...

Av Emilia Olsen - 2 januari 2013 16:20

Hej igen! (Nu får det här inlägget bli lite hur som helst) Nu äntligen sätter jag mig ner och skriver igen! Jag sitter och sjunger samtidigt som jag skriver, vilket är väldigt svårt eftersom jag inte kan göra mer än en sak samtidigt.   Vad sju...

Av Emilia Olsen - 10 december 2012 20:17

Hej på er! Sitter här hemma och sjunger med lillebror, eller ja, Erik heter han. Känns så konstigt att säga lillebror, för han är inte så liten längre.. Idag har jag varit Lucia för första gången. Det var väldigt varmt och tungt framför allt, men...

Av Emilia Olsen - 5 december 2012 17:50


Jag är inte rädd längre. Eller jo, det är jag. Men jag kommer aldrig att hamna på samma plats i samma sits igen, för att nu vet jag. Jag är nu en nästan helt utblommad blomma som kommer att bli så vacker som det bara går. Och den blomman kommar aldri...

Presentation


Hej, jag är Emilia. Jag är stark, jag är smart, jag är snygg, jag är underbar. Och så är det! Läs min blogg som handlar om mina tankar, mina handlingar och mitt liv!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards