emiliamedstorte

Direktlänk till inlägg 16 augusti 2012

Kort inlägg

Av Emilia Olsen - 16 augusti 2012 19:18

Hej!

Jag har inte uppdaterat på ett tag nu, så jag tänkte att jag slänger in en bild och några ord.

På måndag börjar jag skolan, och det ska bli skööööönt att gå sista året. Jag hoppas att det går fort, för jag vill börja gymnasiet. 

Även fast allt kommer bli mycket sämre nu sista året eftersom vår mentor blev sparkad och väldigt många andra bra lärare, balen har tagits bort, vi kanske inte får åka utomlands på klassresa och blablabla.. så längtar jag ändå och jag tror det kommer bli ett roligt år. Man får ju göra det bästa av saken, för gör man inte det då kan man ju inte ens hoppas att det blir bättre, för det blir det inte. Precis som jag har gjort de senaste dagarna, jag har gjort det bästa av saken, och jag mår faktiskt bättre och bättre med tiden. 


Färgat håret har jag gjort också, äntligen! Jag som alltid varit en sån "trogenblond" tjej, jag bestämde mig för att färga håret brunt, men skimmer av koppar. Det kopparaktiga syns inte på bilden tyvärr, men ni kanske kan föreställa er.


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emilia Olsen - 17 juli 2013 20:42


 

...

Av Emilia Olsen - 11 mars 2013 02:00

Överallt över hela facebook och överallt utanför facebook så är det bestämt hur tjejer ska vara. Det ställs säkert liknande krav på killar också och jag säger inte att det är mer rätt, men eftersom jag själv är tjej så hänger jag upp mig lite extra p...

Av Emilia Olsen - 2 januari 2013 16:20

Hej igen! (Nu får det här inlägget bli lite hur som helst) Nu äntligen sätter jag mig ner och skriver igen! Jag sitter och sjunger samtidigt som jag skriver, vilket är väldigt svårt eftersom jag inte kan göra mer än en sak samtidigt.   Vad sju...

Av Emilia Olsen - 10 december 2012 20:17

Hej på er! Sitter här hemma och sjunger med lillebror, eller ja, Erik heter han. Känns så konstigt att säga lillebror, för han är inte så liten längre.. Idag har jag varit Lucia för första gången. Det var väldigt varmt och tungt framför allt, men...

Av Emilia Olsen - 5 december 2012 17:50


Jag är inte rädd längre. Eller jo, det är jag. Men jag kommer aldrig att hamna på samma plats i samma sits igen, för att nu vet jag. Jag är nu en nästan helt utblommad blomma som kommer att bli så vacker som det bara går. Och den blomman kommar aldri...

Presentation


Hej, jag är Emilia. Jag är stark, jag är smart, jag är snygg, jag är underbar. Och så är det! Läs min blogg som handlar om mina tankar, mina handlingar och mitt liv!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards