emiliamedstorte

Direktlänk till inlägg 14 november 2012

Rubrik saknas

Av Emilia Olsen - 14 november 2012 21:20

Hej på er! Sitter hemma och delar med mig av mig tillfälliga bajshumor. Jag har precis skrivt klart en engelskauppgift också. Jag började ungefär runt klockan 18.00 och det blev klart 22.00 Min fantasi och inspiration var konstigt nog inte med mig idag.

 

Jag har haft så himla tråkigt hemma de senaste dagarna, det suger verkligen att vara sjuk. När man är i skolan så önskar man kanske att man vore sjuk ibland så man får vara hemma. Men i längden så är det verkligen hemskt. Inte bara för att man är just, sjuk. Utan för att det är så fruktansvärt tråkigt att gå hemma och tvingas prata med sig själv eftersom ingen är hemma, frysa ihjäl sig eftersom jag aldrig får eld på den förbaskade brasan hemma, och tvingas äta varm soppa varje dag eftersom allt annat skär i halsen.

 

Och en anna sak jag har tänkt på, något jag verkligen hatar. Det är när man går in på en sida på internet och sen öppnar det en ny flik med nån dum reklam som ska verka komisk. Tex. den här: "DU HAR BLIVIT UTVALD, KLICKA HÄR SÅ FÅR DU 1000000 KR! eller "GRATTIS! DU HAR VUNNIT EN MACBOOK, TRYCK HÄR FÖR ATT HÄMTA DEN!"

Hur dumma tror dom att man är? Och om man nu klicka på den där länken så kommer man väl till ett ställe som gör reklam för något helt annat som inte alls har med saken att göra. Det hände mig nyss, det öppnades helt plötsligt en ny flik med en reklam för ett spel som liknade World of Warcraft, sen helst plötsligt så ändrade sig sidan. Hela sidan blev orange och gjorde helt plötsligt relam för majs. Jag menar?


Jag antar att jag inte kommer att komma ifrån allt det där, så jag får väl låta det vara.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emilia Olsen - 17 juli 2013 20:42


 

...

Av Emilia Olsen - 11 mars 2013 02:00

Överallt över hela facebook och överallt utanför facebook så är det bestämt hur tjejer ska vara. Det ställs säkert liknande krav på killar också och jag säger inte att det är mer rätt, men eftersom jag själv är tjej så hänger jag upp mig lite extra p...

Av Emilia Olsen - 2 januari 2013 16:20

Hej igen! (Nu får det här inlägget bli lite hur som helst) Nu äntligen sätter jag mig ner och skriver igen! Jag sitter och sjunger samtidigt som jag skriver, vilket är väldigt svårt eftersom jag inte kan göra mer än en sak samtidigt.   Vad sju...

Av Emilia Olsen - 10 december 2012 20:17

Hej på er! Sitter här hemma och sjunger med lillebror, eller ja, Erik heter han. Känns så konstigt att säga lillebror, för han är inte så liten längre.. Idag har jag varit Lucia för första gången. Det var väldigt varmt och tungt framför allt, men...

Av Emilia Olsen - 5 december 2012 17:50


Jag är inte rädd längre. Eller jo, det är jag. Men jag kommer aldrig att hamna på samma plats i samma sits igen, för att nu vet jag. Jag är nu en nästan helt utblommad blomma som kommer att bli så vacker som det bara går. Och den blomman kommar aldri...

Presentation


Hej, jag är Emilia. Jag är stark, jag är smart, jag är snygg, jag är underbar. Och så är det! Läs min blogg som handlar om mina tankar, mina handlingar och mitt liv!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards