emiliamedstorte

Alla inlägg under augusti 2012

Av Emilia Olsen - 21 augusti 2012 21:51

Hej.

Jag sitter och lyssnar på musik och lever i min egen värld. Blir så glad när jag hittar ny musik att lyssna sönder. Det enda jag gör om dagarna är att sjunga, jag sjunger 24/7. Jag sjunger på morgonen, jag sjunger i bilen, jag sjunger i skolan, jag sjunger på toa, jag sjunger hemma, jag sjunger när man inte borde, jag sjunger varje kväll. Det är bara jag, jag och musik hör liksom ihop. Och musiken är som bäst när den är rå. När den är live och när man kan se hur fingrarna drar genom gitarren och dansar på pianot, då man vet att det är äkta. Usch, det är så underbart så jag nästan avlider.


Jag kan ju länka lite..


Pyramids

Little Talks

Constant Conversations

Everybody Talks

Haha och den här tycker jag är så.. mysig! Hörde den i en film jag såg en gång. Min musiksmak är ganska bred.


Hur som helst.


Min dag. Ja... Hur har den varit. Jag vet inte riktigt, jag har varit i stan, twice. Jag fick en jacka av mamma, och så jagade vi skor som såklart var slut i alla affärer och till och med på hemsidan på internet. Men det var väl självklart förstås, bara för att jag ville ha dem. Jag har varit så trött idag eftersom jag bara sov två timmar igå natt, och inatt kanske.. sex timmar? Jag vet inte, men inte mer iallfall. Jag har fått problem med att sova nuförtiden, jag har mycket att tänka på. Det är väldigt många ord som surrar. Det suger verkligen, att vilja komma ifrån något som man själv har i huvudet. Men jaja, jag får väl lägga mig något tidigare ikväll i hopp om att få lite mer sömn.

Ha det bra med er så hörs vi snart!

Av Emilia Olsen - 16 augusti 2012 19:18

Hej!

Jag har inte uppdaterat på ett tag nu, så jag tänkte att jag slänger in en bild och några ord.

På måndag börjar jag skolan, och det ska bli skööööönt att gå sista året. Jag hoppas att det går fort, för jag vill börja gymnasiet. 

Även fast allt kommer bli mycket sämre nu sista året eftersom vår mentor blev sparkad och väldigt många andra bra lärare, balen har tagits bort, vi kanske inte får åka utomlands på klassresa och blablabla.. så längtar jag ändå och jag tror det kommer bli ett roligt år. Man får ju göra det bästa av saken, för gör man inte det då kan man ju inte ens hoppas att det blir bättre, för det blir det inte. Precis som jag har gjort de senaste dagarna, jag har gjort det bästa av saken, och jag mår faktiskt bättre och bättre med tiden. 


Färgat håret har jag gjort också, äntligen! Jag som alltid varit en sån "trogenblond" tjej, jag bestämde mig för att färga håret brunt, men skimmer av koppar. Det kopparaktiga syns inte på bilden tyvärr, men ni kanske kan föreställa er.


 

Presentation


Hej, jag är Emilia. Jag är stark, jag är smart, jag är snygg, jag är underbar. Och så är det! Läs min blogg som handlar om mina tankar, mina handlingar och mitt liv!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards