emiliamedstorte

Direktlänk till inlägg 21 augusti 2012

Musik och svabbel.

Av Emilia Olsen - 21 augusti 2012 21:51

Hej.

Jag sitter och lyssnar på musik och lever i min egen värld. Blir så glad när jag hittar ny musik att lyssna sönder. Det enda jag gör om dagarna är att sjunga, jag sjunger 24/7. Jag sjunger på morgonen, jag sjunger i bilen, jag sjunger i skolan, jag sjunger på toa, jag sjunger hemma, jag sjunger när man inte borde, jag sjunger varje kväll. Det är bara jag, jag och musik hör liksom ihop. Och musiken är som bäst när den är rå. När den är live och när man kan se hur fingrarna drar genom gitarren och dansar på pianot, då man vet att det är äkta. Usch, det är så underbart så jag nästan avlider.


Jag kan ju länka lite..


Pyramids

Little Talks

Constant Conversations

Everybody Talks

Haha och den här tycker jag är så.. mysig! Hörde den i en film jag såg en gång. Min musiksmak är ganska bred.


Hur som helst.


Min dag. Ja... Hur har den varit. Jag vet inte riktigt, jag har varit i stan, twice. Jag fick en jacka av mamma, och så jagade vi skor som såklart var slut i alla affärer och till och med på hemsidan på internet. Men det var väl självklart förstås, bara för att jag ville ha dem. Jag har varit så trött idag eftersom jag bara sov två timmar igå natt, och inatt kanske.. sex timmar? Jag vet inte, men inte mer iallfall. Jag har fått problem med att sova nuförtiden, jag har mycket att tänka på. Det är väldigt många ord som surrar. Det suger verkligen, att vilja komma ifrån något som man själv har i huvudet. Men jaja, jag får väl lägga mig något tidigare ikväll i hopp om att få lite mer sömn.

Ha det bra med er så hörs vi snart!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emilia Olsen - 17 juli 2013 20:42


 

...

Av Emilia Olsen - 11 mars 2013 02:00

Överallt över hela facebook och överallt utanför facebook så är det bestämt hur tjejer ska vara. Det ställs säkert liknande krav på killar också och jag säger inte att det är mer rätt, men eftersom jag själv är tjej så hänger jag upp mig lite extra p...

Av Emilia Olsen - 2 januari 2013 16:20

Hej igen! (Nu får det här inlägget bli lite hur som helst) Nu äntligen sätter jag mig ner och skriver igen! Jag sitter och sjunger samtidigt som jag skriver, vilket är väldigt svårt eftersom jag inte kan göra mer än en sak samtidigt.   Vad sju...

Av Emilia Olsen - 10 december 2012 20:17

Hej på er! Sitter här hemma och sjunger med lillebror, eller ja, Erik heter han. Känns så konstigt att säga lillebror, för han är inte så liten längre.. Idag har jag varit Lucia för första gången. Det var väldigt varmt och tungt framför allt, men...

Av Emilia Olsen - 5 december 2012 17:50


Jag är inte rädd längre. Eller jo, det är jag. Men jag kommer aldrig att hamna på samma plats i samma sits igen, för att nu vet jag. Jag är nu en nästan helt utblommad blomma som kommer att bli så vacker som det bara går. Och den blomman kommar aldri...

Presentation


Hej, jag är Emilia. Jag är stark, jag är smart, jag är snygg, jag är underbar. Och så är det! Läs min blogg som handlar om mina tankar, mina handlingar och mitt liv!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards